رفع مشکل کارت صدا 3 سوته

رفع مشکل کارت صدا در 3 دقیقه

برای دیدن آموزش ویدیو بالا را پلی کنید

به نام خدای مهربون
سلام من حامد کوثری هستم مدیر و موسس سایت آموزشی حامد کوثری

رفع مشکل کارت صدا

اگر به تازگی کارت صدا تهیه کردی و اونو به کامپیوترت وصل کردی اما هنوز کارت صدات راه نیافتاده چندین دلیل داره ولی اصلی ترین دلیلش بعد از کانکشین ها یا کابل هایی که به کارت صدا متصل میکنین و باید در ویندوزتون روی this pc یا مای کامپیوترتون کلیک راست بکنین و گزینه manage رو بزنین.


 

رفع مشکل کارت صدا

 

بعد  داخل device manager میشین که میتونین تمام device های مرتبط با کامپیوترتون رو ببینین در اینجا یه قسمتی هست به نام sound video and game controllers وقتی که روش کلیک بکنین بازش میکنین و در این قسمت گزینه Realtek High Definition Audio رو روش کلیک میکنین و اگر روی گزینه Disable devise بود روش کلیک کنین تا فعال بشه و بعد با یه ریست کامپیوترت کارت صدات فعال میشه و کامپیوتر دیگه کارت صدای جدیدتون رو میشناسه و میتونین ازش استفاده بکنین. 

 


 

اما اگه بازم کارت صدات فعال نشد حتما دوباره کابل هاتون رو چک بکنین که ورودی و خروجی هاتون درست باشه و کابل اسپیکرتون حتما توی out put کارت صداتون باشه.

یکی دیگه از مشکلاتی که برای کارت صداهایی که با fire waier نصب میشن اینه که باید کارت fire wair تون رو هم به کامپیوتر بشناسونین برای اینکار توی همون قسمت manage قسمت قبل یک گزینه هست به نام ieee برین داخلش و کاری که برای کارت صداتون کردین برای fire vayer  هم انجام بدین.

برای انتخاب دقیق یه کارت صدا ی مناسب به مقاله  راهنمای خرید کارت صدا مراجعه کنین.

عاشقتونم


 

 


 

شاید این مطالب براتون جالب باشه

ورود به سایت حامد کوثری