نرم افزار ملوداین چیست؟

مهمترین کار و ویژگی های ملوداین چیه؟

به نام خدای مهربون
سلام من حامد کوثری هستم مدیر و موسس سایت آموزشی حامد کوثری

نرم افزار ملوداین چیست؟


 

نرم افزار ملوداین

ملوداین یه نرم افزار از شرکت celemonyهست و کمپانی celemony یک شرکت آلمانیه که در زمینه توسعه نرم افزارهای موسیقی فعالیت میکنه.

محصولات اصلی این شرکت شامل نرم افزار ملوداین هست که ویرایشگر صدای بسیار دقیق و قدرتمندیه با استفاده از ملوداین کاربرها میتونن تغییرات دقیقی روی صداهای موسیقی اعمال کنن مثل تغییر سرعت طول و بلندای نتها هارمونی و…

کمپانی celemony علاوه بر ملوداین تولیدا دیگه ای رو هم در زمینه صدابرداری و پردازش صدا داره.

 کار اصلی نرم افزار ملوداین چیست؟

کمپانی ملوداین توی حوزه صدا فعالیت میکنه و به واسطه الگوریتم های دقیقی که برای حوزه صدا نوشته میتونه ادیت فوق العاده خوبی رو روی صداهای ضبط شده با فرمت audio به ما بده.

مهمترین کارهای نرم افزار ملوداین


1: ادیت نت صداهای ضبط شده موزیکال (انواع ساز و وکال) Note Editor

2: ادیت سرعت بر اساس تمپو Tempo Editor

3: تصحیح ماهیت صدا Sound Editor

4: رکورد صدا Recording

اولین و مهمترین کاری که نرم افزار ملوداین انجام میده ادیت صداهای ضبط شده موزیکال (انواع ساز و وکال) هست مثل سازها یا صدای خواننده هست که شما به راحتی میتونین نت های تولید شده توسط یک ساز یا یک خواننده رو تغییرات نت بدین.

یعنی اگه نت اشتباه است شما میتونین خیلی راحت اونو به جایگاه درست خودش برگردونین یا حتی جایگاه جدیدی براش تعریف کنین.

توی قسمت Not Editor از نرم افزار ملوداین یک محیط خیلی جذاب و ساده ای رو وجود داره که شما میتونین نت هاتون رو ادیت بکنین.

دومین قسمت هم که خیلی مهمه ادیت سرعت بر اساس تمپو هستش که شما فایل صوتیتون رو میتون توی نرم ازار ملوداین که Tempo Editor هست به راحتی تمپو ، سرعت و کشش های صوتی تون رو جا به جا ، دستکاری و تصحیح بکنین.

قسمت بعدی Sound Editor هست یا تصحیح ماهیت صدا که شما خیلی راحت میتونین صداهاتون رو اکولایز بکنین و کلی قابلیتهای خیلی خوبی داره که میتونین مثلا داینامیک صداتون رو کنترل بکنین و کلی امکانات دیگه که توی دوره تخصصی نرم افزار ملوداین کامل بهش پرداختم.

و در آخر بحث فوق العاده رکورد صدا هست که حتی کسانی که از نرم افزارهای میزبان استفاده نمیکنن میتونن با نرم افزار ملوداین کار Record رو با کیفیت انجام بدن.

عاشقتونم


 

 

شاید این مطالب براتون جالب باشه

ورود به سایت حامد کوثری